Cíle procesu PM
Cíle procesu Projektové řízení Základního profilu ISO/IEC 29110.
Relationships
Main Description

PM.O1 Plán projektu pro vykonávání projektu je vytvořen na základě Specifikace prací a je přezkoumán a přijat zákazníkem. Jsou odhadnuty úlohy a zdroje nezbytné pro dokončení práce.

PM.O2 Postup projektu je monitorován a porovnáván s Plánem projektu a zaznamenáván do Záznamu o stavu projektu. Opravy k nápravě problémů a odchylek od plánu jsou přijaty v případě, že cílů projektu nebylo dosaženo. Uzavření projektu se provádí za účelem získání zákazníkovy akceptace, která je zdokumentována v Akceptačním protokolu.

PM.O3 Požadavky na změnu jsou řešeny prostřednictvím jejich přijetí a analýzy. Změny softwarových požadavků jsou hodnoceny z hlediska nákladů, časové náročnosti a technického dopadu.

PM.O4 Probíhají ověřovací jednání s pracovním týmem a zákazníkem. Odsouhlasené záležitosti jsou registrovány a sledovány.

PM.O5 Rizika jsou identifikována v době jejich vzniku a také v rámci průběhu projektu.

PM.O6 Je vytvořena Strategie řízení verzí softwaru. Jsou identifikovány a definovány položky Softwarové konfigurace a je potvrzena jejich specifikace. Modifikace a nové verze položek jsou kontrolovány a zpřístupňovány zákazníkovi a pracovnímu týmu. Ukládání, doručování a nakládání s položkami je kontrolováno.

PM.O7. Zajišťování softwarové kvality je vykonáváno za účelem zajištění, že pracovní procesy a pracovní produkty jsou v souladu s Plánem projektu a Specifikací požadavků.