Guideline: PM.O2
Postup projektu je monitorován a porovnáván s Plánem projektu a zaznamenáván do Záznamu o stavu projektu.
Relationships
Main Description

Postup projektu je monitorován a porovnáván s Plánem projektu a zaznamenáván do Záznamu o stavu projektu. Opravy k nápravě problémů a odchylek od plánu jsou přijaty v případě, že cílů projektu nebylo dosaženo. Uzavření projektu se provádí za účelem získání zákazníkovy akceptace, která je zdokumentována v Akceptačním protokolu.

6.3.2 Proces Hodnocení projektu a proces Kontroly

a) postup projektu je monitorován a reportován;
c) pokud nejsou dosahovány cíle projektu, jsou vykonávány činnosti k opravě odchylek od plánu, které jsou vykonávány také v rámci prevence opakujících se problémů   identifikovaných na projektu; a
d) cíle projektu jsou dosahovány a zaznamenáván.

6.3.7 Proces Měření

d) požadovaná data jsou shromažďována, ukládána, analyzována a výsledky jsou interpretovány; a
e) informační produkty jsou využívány pro podporu rozhodování a poskytují objektivní základ pro komunikaci.

6.4.8 Podpůrný proces Akceptace softwaru

a) produkt je dokončen a doručen nabyvateli.

7.2.8 Proces Řešení softwarových problémů

b) problémy jsou zaznamenávány, identifikovány a klasifikovány; a
e) problémy jsou sledovány do uzavření projektu.

[ISO/IEC 12207:2008, 6.3.2, 6.3.7, 6.4.8, 7.2.8]