Postup projektu je monitorován a porovnáván s Plánem projektu a zaznamenáván do Záznamu o stavu
projektu. Opravy k nápravě problémů a odchylek od plánu jsou přijaty v případě, že cílů projektu nebylo dosaženo.
Uzavření projektu se provádí za účelem získání zákazníkovy akceptace, která je zdokumentována v Akceptačním
protokolu.
6.3.2 Proces Hodnocení projektu a proces Kontroly
a) postup projektu je monitorován a reportován;
c) pokud nejsou dosahovány cíle projektu, jsou vykonávány činnosti k opravě odchylek od plánu, které jsou
vykonávány také v rámci prevence opakujících se problémů identifikovaných na projektu; a
d) cíle projektu jsou dosahovány a zaznamenáván.
6.3.7 Proces Měření
d) požadovaná data jsou shromažďována, ukládána, analyzována a výsledky jsou interpretovány; a
e) informační produkty jsou využívány pro podporu rozhodování a poskytují objektivní základ pro komunikaci.
6.4.8 Podpůrný proces Akceptace softwaru
a) produkt je dokončen a doručen nabyvateli.
7.2.8 Proces Řešení softwarových problémů
b) problémy jsou zaznamenávány, identifikovány a klasifikovány; a
e) problémy jsou sledovány do uzavření projektu.
[ISO/IEC 12207:2008, 6.3.2, 6.3.7, 6.4.8, 7.2.8]
|