PM.2.1 Monitorování realizace Plánu projektu
Monitorování realizace Plánu projektu a záznam aktuálních dat do Záznamu o stavu projektu.
|
PM.2.2 Zanalyzování a ohodnocení Požadavků na změnu
Zanalyzování a ohodnocení Požadavků na změnu s ohledem na náklady, harmonogram a technický dopad.
Požadavek na změnu může být iniciován externě zákazníkem nebo interně pracovním týmem. Dochází k aktualizaci
Plánu projektu, pokud akceptovaná změna neovlivňuje smlouvu nebo dohodu se Zákazníkem. Požadavek na
změnu, který ovlivňuje tyto dohody, musí být vyjednán oběma stranami (viz PM.2.4)
|
PM.2.3 Vedení revizních jednání s pracovním týmem
Vedení revizních jednání s pracovním týmem, identifikace problémů, revize stavu rizika, zaznamenávání dohod a jejich
sledování do uzavření projektu.
|
PM.2.4 Vedení revizních jednání se zákazníkem
Vedení revizních jednání se zákazníkem, zaznamenávání dohod, jejich sledování do uzavření projektu.
Požadavek na změnu iniciovaný zákazníkem nebo pracovním týmem, který ovlivňuje zákazníka, musí být vyjednáván,
aby bylo dosaženo akceptace oběma stranami. V případě nezbytnosti aktualizace Plánu projektu podle nové dohody
se zákazníkem.
|
PM.2.5 Vytvoření zálohy
Vytvoření zálohy dle Strategie řízení verzí.
|
PM.2.6 Vykonání obnovy Projektového úložiště
Vykonání obnovy Projektového úložiště za použití Zálohy projektového úložiště, pokud je to nezbytné.
|
|